Wednesday, April 27, 2011

~27.04.2011~

Hari ni adalah hari yang terpenat dalam hidup aku. pagi tadi sampai umah pukul 6 pagi. tdo pukul 6 jugak la. sedar-sedar dah pukul 11, begegas istana budaya. sesampai je kat sana., belum sempat aku menjamah karipap keramat(terbaik), aku telah dikejutkan oleh satu panggilan..."seth.!! mane?? moh ikot sy pegi tv 3" lalu aku menjawab "wat mende encik pegi sane?" dia jawab balik. "banyak tanya la mu ni" dan dialog seterusnya di band (kerana panjang sangat ceramah).

sangat sengsara hari ini. sesampainya di tv 3, kejutan demi kejutan berlaku. ic aku tak boleh baca. 5x makcik tu baca. last-last, ludah-ludah, trus dapat baca pulak. emm...baru aku tahu ic aku pun nengada jugak macam aku. haha..

selepas mengambil tag `contractor` aku terserempak dengan kak kiah. wah..tekejut.. sape??
ala.....kak kiah la. zakiah anas. huhu..

""SETH!!!!!!."" alamak..bos panggil lagi. huhuu.... malam ni last nite untuk tender picc dengan wisma putera!
luck luck seth.. !!! luck luck gee!!!!

Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment