Tuesday, April 12, 2011

hai la badan..hai la nyawa~

hurm.. 
ape yg tbuku dhati.. 
Tuhan je yg mngerti.. 
hati ni sgt saket skali.. 
pedih bgai dtusuk belati.. 

aku perlukan.. 
ssorg yg bley djadikan tman.. 
bkan hnya ade time aku bgembira sakan.. 
tp juga ttap ade time hatiku rawan.. 

tp lg.. 
smpai skg aku msih tcari2.. 
sapekah yg bgitu btuah skali..(hoho) 
x kesah la same ade pompan atopon lelaki.. 
yg penting dia bley djadikan tman sejati.. 

kadang2.. 
t'pk jugakla.. 
smpai ble hrus mnanggung ksedihan sorg diri.. 
pdhal mmbe2 de kanan kiri.. 

mungkin.. 
aku yg x sedia lg.. 
nk critekan sume rhsia hti.. 
pd ssorg yg blum ten2 bleh dpcayai.. 

pe yg bley aku bt skg ni.. 
hanyalah kuatkan hati.. 
tbahkan diri.. 
pjalanan idop trse pjg lg..(insyaAllah) 
hrap idop sntiase dberkati.. 

amin~~




Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment