Tuesday, July 5, 2011

sahabat..untuk selamanya~

Assalamualaikum..

lame dh aku x m'update blog aku ni kan..masalh problemnye, aku xde idea nk cte psal pe..smpai la 1 thap,idop aku dselubungi cte2 yg mngejotkan hri demi hri.."teperanjat boboy!"

sumenye bpunca dr opis!!!
bosan dowh gi opis skg..dh xde wrna2 khidupan dh..sumenye klabu..b'arak mendung kelabu~

aku rindu korg beb..;(
sedey woo skg neh..aku dh xde kwan gado..kalo x,hri2 aku gado ngan anje..bnde kecik pon ko nak ajak gado kan??

atam pon..bosan2 aku nk borak ngan sape tam?? ;( even sume org taw ko mental, tp ko x semental anje..ko de part yg bley dbawak bbincang..cte prob sume..

halil a.k.a nabil..ble trun bt borg kat tgkat 6,msti t'ingat ko..sape lg yg nk bt lawak bodo tym2 org sume bt kje? sape lg nk bdiri tgah2 tu nk mlalak,bdrama dan sebagainya??

paling2 aku trase..nad r..dh la tbe2 je taw ko xde.."teperanjat boboy taw!"..hri2 bfes same2..mkan same2..ngilai same2..6 bulan kot nad..mane nk dpt sume 2 lg..rndu nad ketat2..;(

syahid..adek bongsu utk batch kami..sgt2 istiqamah dlm mlakukan tugasan..tp..pe yg syahid dpt..
dh x nmpak dh syahid bfes kat meja ujung skali kat cafe 2..kak G pon dh xtaw nk join sape ble xde geng nk bfes~ ;(

sha..kamal..syidi..sofi..sumenye kwan aku kot..dh mcm adek bradek..kalo mkan tu..bli la ape pon..even bnde tu sket..tp ktorg mkan same2..share..cm dh xde rs malu..segan..kite kat situ dh cm 1 adek bradek yg sgt besa..

ingat sorg2..mmg mleleh la air mate neh..tp..idop kne troskan..kuatkan hti G..stiap ptemuan psti ada perpisahan..redha dgn ketentuan-Nya..ada hikmah yg tsembunyi dsebalek sume yg blaku neh..

bt kwan2 kesayangan ku..bsabarlah duhai sahabat2ku..stiap yg tjadi pasti ada balasannya..kalo bkan skrg,psti kmudian akan dtg jugak blasan yg stimpal utk mreka..ingat kwan2..doa org yg dzalimi dmakbulkan Allah SWT..Allah SWT Maha Adil..kuatkan smgat kwan2~ ;)

smpai cni je kot bebelan aku tok korg..akhir kata,syg korg ketat2!!


Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment