Wednesday, March 7, 2012

sambungan dari bersambung yg dah sambung..

...
masih ingat lagi dengan cerita saya tentang encik yg menemu duga  saya hari itu? ye.. encik itu sudah pun menjadi bos saya sekarang. saya mula tidak berapa gemar nak berurusan dengan beliau. kenapa ye? mungkin saya tidak berapa gemar dengan caranya. tapi beliau ok je. mungkin saya ni terlalu mengharapkan bos yang sempurna. hohohoho. xnak la cite pasal keje dh. bosan.


cumil kan gmbo ni? gambo ni di kirim melalui mms oleh incih hati saya. sudah pun saya updatekan di pesbuk sbgai profile pic. simbolik kpd masa depan kami. hohohohoh.

sekian, smpai sini je lah. mata sgt mengantok. baju x iron lg. hadoihhhhhhhhhh~
Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment