Wednesday, September 7, 2011

-bermakna-

tegerak hti hri ni nk bukak blog adek yan..dan TERbaca entry tbaru bliau.."SENYUM" katanya.."senyum x perlu kata apa2" kata Malique & Najwa..ingatkan ape la yg adek yan "senyum"kan..rope2nyer die gi xplore blog aku & ehem2..ingatkan die x kesah..sbb hri 2 aku suh die xplore,die jual mhal..ni tbe2 TErajin lak kan..myb byak ms tbuang die kat poli tu..hohohohoh..

sbnarnya adek yan bru pham ape yg ttulis..de lg yg adek yan perlu pham ape yg tsirat..nntlah..bile ko balek kak ngah cte lg ea..jd x balek 15hb ni??

sejak mule2 bkeje,hri2 yg dlalui rs bmakna..spertinya sume kkosongan t'isi..terima kasih kpd sume yg sudi mngisi kkosongan itu :) sgt sronok bkerje smula..sume org nmpak sgt mesra..itu yg diimpi2kan slama 7 bulan bkeje sblum neh..kdatangan aku juga dsambut dgn mesra skali..tharu sgt..bru aku tau btapa mreka mhargai penat lelah aku slama ni..saaaaaaayg sumenye <3

hri ni dpt la kad ry..dr ssorg.."bagusnya" bliau,bley lak x tulis name..kan mak ngan abah dh rasmikan dulu..adehhh..malu den..seb baek la xde ape yg mbuatkan mak abah curious..:p simple..tp bmakna..itu phargaan buat kamu yg mberi..dan skali lagi trasa sgt dhargai atas bberapa ayat yg dcoretkan di situ..dun worry..G pham walopon dakwatnya boco..lol XD

stiap hari aku hnya mharapkan yg terbaik utk mreka yg sgt tahu mhargai aku..penghargaan mreka sgt mbuatkan ku tharu hingga mahu mnitiskan air mata..smoga phargaan mreka tbalas dgn swajarnya 1 hri nnt..dan maaf andainya aku x mmpu utk mbalas phargaan itu sama rsnya spt kamu mhargai aku :(

Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment