Sunday, September 4, 2011

-rindu setengah mati..(tajuk lagu la)-

tangan memegang nset..mata tekebil2 melihat skrin..tbe2 jari gtal maip msej..msej yg bbunyi "rindu =.=" "..dan sterusnya jari maken gtal pergi ke contact recently used..contact telah dipilih..tgal nk tekan button send je..akhirnya..kegatalan tgan bjaya dcontrol..jari lalu menekan button cncel..fuhhhh..smua berada d luar kawalan..
kmudian hati berkata-kata..cmne die nk truskan idup die kalo aku trus kaco die..bg die bnafas fauziah..akhirnya,aku akur..=.="

nape tbe2 rs cmneh? rindu yg mcm rs nak nanges..dh lame x rs cmneh..nape neh?? xkanlah prasaan itu?? huuu~
bukan mnafikan prasaan..tp xnak la die rs aku mpermainkan prasaan die..x sanggup dh nk tgok mata pnda itu ksedihan..at least ry ni ade gak die tsenyum smbil kemam kueh ry..tu pon smpat lg snap gmba..mmg kaki posing btol..=.="

rindu nye psal,gi la skodeng jap album2nya yg ade di mukabuku tu..ohooo..byak gak bliau upload pic bru..bagusnye..muke atak sinyyumm..:) walaupon bliau x nsem,tp skali senyum tgugat gak iman..hohohohoh..nsem xde,manis tu ade..LOL :p nak2 kalo dgn gaya rmbut ala2 Ariel..dr x nsem,tbe2 nsem jap dlm 3 saat..hohohohoh..

ms kat kg hri tu..adek yan tnye.."laju je ko men msej skg ngah.." almaklumlah..dlu kak ngah nye ni men cmpak je nset mrate..org kol pg bute, mlm bute bru prasan..same jugak la dgn sms..seb baek la xde yg sentap..alasan bese aku bt,"bzi"..smpai la de mmbe cop aku artis..hohohoh..mane x nya..nk jmpe pon susah dorg kate :p aku hnya tersenyum je dgn knyataan adek yan tu.."msej sape ngah?" tanye adek yan.. aku buat muke eksen.. "msej pak aji la tu.." erk..apekah?? adek yan xplore fon aku ke cane neh?? =.=" snang cte, aku snyum je smpai abes..last2 adek yan pon b'alih arah ke nsetnye sndri..hohohohohohoh :p

tu cte mula2 ry je..naseb baek la adek yan x prasan aku dh mula m'abaikan nset ksayangan 2..xdelah abai mana..letak kat blik je..bt kje kat bwah..m'bzikan diri..harap2 dpt lupa smentara..mmg smentara pon lupenye..bile naek bilik,tgok nset..hurm..hti pon ikot kering.."xpelah"..hti berkata.."kuatkan smgat fauziah..kamu bt utk kbaikkannya.." dari aku trus mhubunginya dan trus mnyakitinya,rsnya lebih baik aku diam kan diri..

buat kamu..sy de pngakuan jujur kat cni.."iye..sy rindu kamu" =.="..x jd anta sms tu sbb malu..hohohohohoh..

harap kamu di sana baik2 saja ^^v

-rsnya xde pgunaan hiperbola kat cni- =.="



Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment