Saturday, September 3, 2011

-mimpi d ptg hari-

Assalamualaikum.. :)

warghhhh..sharian penat melayan sepupu2 yg dtg..dgn umah cm kapal karam nye..almaklumlah..bru balek dr kampung katekan..penat bkemas pon x abes lg..tp sonok ble spupu dtg..mlayan karenah anak2 buah yg mcm2 ragam..bukan selalu dpt jumpe dorg neh..ry je la pluang yg slalu ada..:)

dgn kepenatan yg x t'abes, akhirnya aku pun tertdo lewat ptg..lebey kurg kul 5.30..mmg dh lewat sgt pon..org kate x elok tdo pas Asar..tp aku redah gak sbb pnat..walopon blik pnas mbahang..tdo dlm keadaan pnas pun bley dpt mmpi mngarut..tp xde la mngarut mane..mmpi siang kan..mmg org slalu kate mngarut..tp aku cm agak truja la dgn mimpi 2..

mmpi tentang sseorg..sseorh yg sering aku singgah di blognya..utk cuba mdalami isi hatinya..dasatkan aku..smpai blog bliau pon msuk dlm mmpi aku..:p tp, yg aku truja nya tu, dirinya seolah2 bahagia di sana..itu yg aku harapkan slama ini..ada org yg sering mngintainya dan mharapkan kasihnya..prasaan aku waktu itu?? ntahla..xtau nk ckap..bbaur je rs..sronok sgt ble dpt tgok bliau bahagia..tp dlm ms yg sama..rs cm sedih sgt..;(

sbenarnya,aku pun xtaw ape yg aku nak..ape yg aku rs..mungkin bile 1 hri nt ble aku dh sedar ape yg aku nak..mungkin sumenye dh terlambat..krisauan aku melebihi sgala2nya..risau..cepat atau lambat pasti aku akan membuatnya derita..:( xtaw kenapa..tiap kali nk pejam mata mesti t'ingat bliau..mungkin rs bsalah mnguasai diri..x pun sayang mlepaskannya pergi..

"x trasa dia pergi..
tp sayu bila dia x kembali..
mcarinya dgn hati suci..
lebih indah dari memiliki..tp x mhargai.." 
okeh..aku dh start mngarut dh..ok lah..harus tdo..esok mau ke sabak..mhantar adek yan ke poli smbil temankan si adek yip bjumpa buah hati..kakak yg baek kan..hohohohohohoh..slamat tidur ^^v
Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment