Monday, August 8, 2011

andainya..


andainya dia tahu..
yang aku tahu dia sdang mngintaiku..
andainya dia tahu..
aku amat memahami setiap patah coretan siratan yg dikaranginya..
andainya dia tahu..
apa yg cuba dia sampaikan dibenak ku tentang luahannya padaku tidak sia-sia..
andainya dia tahu..
aku hargai setadah perassan suka yg dia ciptakan untukku..
andai dia tahu semua ini..
adakah dapat menggembirakan hatinya..
yg sekian lama derita tanpa bahagia..
walaupun dia tahu kemungkinan jawapan yg akan dterima..
sungguh..
aku tidak pandai dalam permainan hati..
permainan hatiku sering bertemu dengan kegagalan..
yang akhirnya akan merapuhkan hati ku sendiri..
sungguh..
hatiku x kuat untuk menerima kegagalan lagi..
aku senang begini dari kecewa lagi..
maaf..
ku sangkakan kehadiranku akan meringankan penderitaanmu
ternyata aku salah..
sedikit pun tidak meringankan..malah membebankan..
hinggakan aku terfikir..
apa betul caraku menghulurkan kembali salamku padamu..


niatku mahu kau gembira..
ceritakan apa yg terbuku dhatimu selama ini..
aku mahu bersahabat..tanpa melalui permainan hati..
sungguh temanku..
denganmu aku rasakan amat dihargai..
maaf..
aku tidak pandai membuatmu merasakan sepertiku..
maaf..sahabat..Kiki




Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment