Wednesday, August 3, 2011

menghupdate belog~

Assalamualaikum..

di kala org laen sdang tbongkang tido tidak sedarkan diri smbil diri mreka enak dbuai mimpi..aku pulak sebok nk menghupdate belog..ntah ape yg mrasuk aku ntah..aku pon xtau..pdhal aku mmg xde point nk cte ape bt ms skg neh..ape yg pasti,aku x bley nk tdo laaaaa..wuwuwuwuwuwuw~ T_T

spatotnyer di malam yg pnuh barakah neh pe la salahnyer aku gi amek wudhu' pas2 bt solat sunat kan..tp..tnyata engkau neh mmg pmalas la FAUZIAH..pe nk jdik pon aku xtau la..adoiyaiii..dosa mgunung dh..bwak2 btaubat..jgn dtangguh taubat tu..kite x tau ajal kite bile..(anggap je aku tgh bmonolog dalaman skg neh)

jujur kat cni..aku mmg mlas..walopon xde syaitan yg mhasut..yeke xde?? ade la..de ustaz tu ckap kat aku.."bulan puasa neh bkan sume setan kne rntai tahu?? hnya yg bpangkat besar je kne rntai..contohnyer cm pdana mnteri..timbalan..mentri pertahanan & kwasan2 yg swaktu dgnnye je kne rntai..tentera2nya ade je lg blegar2 tu..dlm erti kata laen..setan besar je la yg kne rntai.." btol ke tidak..wallahua'alam~

yg pastinyer..aku x bley tdo sbb tkenangkan sambal sotong mak aku..smbil baring mata tu tkebil2..dlm hti bkata2.."bile la nk sahur..bila la nk sahur.."..pas2 tiap 5 mnit wajib tgok jam..dahsat kan?? prot pon dh krak kruk dh neh..adoiyaiiiii~

bile mata dh x leh nk pejam..mula la brangan2 yg bukan..pk mcm2..kalo bley nak amek 1 dunia punyer msalah masuk dlm pale hotak neh..bajet gud2 je kan..

nk tau pe yg aku pk..nak tau?? nak tau?? sebok je la nak tau..bzi body btol la..hihihihihih~
xde papelah..juz tkenangkan ragam kwan2 sume..mcm2 ragam..sronok bkwan neh dr bchenta..btol x ckap aku?? sape stuju sila angkat tgn cm awokk..
siyesly,dlm idop aku hnya ada family dgn kwan2 je..Allah SWT dgn Rasulullah SAW tu wajib ade la kan..jgn cube nk mperkotak katikkan k..walopon hnya ade fmily dgn kwan2 je..aku rs idop aku dh cukop bhgia..cukop gumbira..

bkan nak kata aku x perlukan yg tersayang la kan..cuma kalo ade pon aku rs kwan2 ttap atas sket dr org 2..mlaenkan org 2 dh jdik laki aku la kann..yg 2 mmg sah2 la aku kne utamakan..hadoiiii~

cte punyer cte..bru kul 2 ka?? prot dh bunyik len mcm neh..de gak aku sahur sorg2 ni kang..kejam la ko FAUZIAH..bwak2 la tgu mak abah ko 2..bkan org laen pon..mak abah ko jugak..bab mkan je abes ko nk langgar sume org kan..mak abah pon xnak tgu..
nah!!! hamek ko FAUZIAH..pdan muke kne basuh dgn dri sndri..T.T ( tau takoddd)..shortform yg aku blaja sejak2 kje dgn LPM neh..pas2 bley x aku jwab.."AKAK..ISA la~" dlm erti kata laen.."ade ke aku kesah..ikot suka aku la~"...hishhhh..mane leh jwab cmtu FAUZIAH..derhaka namanya 2..baekkkkkk (smbil pukol2 mulot sbb rajen no mjawabnyer pon..sape ajar ntah..mak bpak die x pnah pon aja cmtu)

maken lama maken mlalut lak si FAUZIAH neh mbebel..oh ye..sblom ttido dan tlupa..utk kwan2 LPM sy yg brada dluar sane,sy nk tujukan ucapan ni utk anda smua.."slamat mengkoirkan diri ye kwan2..utk esok, slamat mempraktiskan diri..sape hamek part suprano tu jgn over sgt okeh..tgelam lak sore2 base yg adoo~ utk hri jumaat lak..slamat mengkoirkan diri smpai tekak kering..anggap je ni sume dugaan d bulan puasa k..besar ganjarannya tu nnt.." itu sj yg dpt sy smpaikan utk mreka smua..oleh itu,trimalah lagu ini drpd sy.."curah air ke tebing tinggi..lalalalalalalalala~"

hadoiiiiii..maken kuat lak prot neh bunyik..harus tdo neh utk mngelakkan rs kurg enak yg mnyelubungi diri (lapa sbnarnye pon)..hokey la kengkawan..nk gi bobok sat..sat lg bgun balek..harus sahur!!!

skian,
tata titi tutu kwan2~

wassalam~
Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment