Thursday, August 18, 2011

-apolah naseb-

Assalamualaikum..

adehhh..aku xtaw la nk mula dr mane neh..xtaw la nk bebel ape..xtaw nk type ape..tp pe yg aku taw hri ni naseb aku x baek sgt..xtaw la pe nk jdik ngan aku neh..fauziah..ooooooooo fauziah..adehh tuzkicrazyrabbitemo

seharian x sehat..dr semalam lg..bersin..bersin..dan bersin lg..tu la akibatnye mkan seafud x hengat dunia..ko mampu?? bile dh bersin 24/7,op kos la bdan letih kan..sgt2 letih tahuuu..tauhu pon x letih cmneh..tuzkicrazyrabbitemo
rs nk tdo je..tp x leh la kan..name pon pose..tp aku dh tertdo jugak la kan..sbb dh tlampau letih..tuzkicrazyrabbitemo
bile bdan dh letih,emosi pon dh x stabil..rs cm nak mrah je sume org hri neh..tp aku x mrah la kot..yg mane rs2 nk pncing mrah aku tu,better aku diam la kan..dlm hti bkata "bek xyah lyan..lyan kang abes org yg tidak bdosa 2 kne mrah.." aku taw niat mreka hnya bgurau..tp dgn keadaan aku yg sgt letih neh cm slah timing je kan dorg ajak bgurau..tuzkicrazyrabbitemolgpon demam aku xdelah terok mane pon..bersin je agak terok..smpai tkuar jugak la darah dr lobang idong neh..kalo kuar darah tu kire dasat x?? x kot kan..sbb aku siap leh tunjuk kat mak aku lg dgn bkata "mak..darah.."..mak aku pon mjawab.."eeeuuuww"..so,kirenye x siyes la kan..sbbnya aku masih mmpu bdiri dan bjalan ke arah mak aku lalu mnunjukkan darah itu..hohohohohohoho  tuzkicrazyrabbitemo  pastu pulak,pesbuk aku lak bt hal..si mark zukembeg ni ha..pe hal ntah nk bgurau dgn aku gak..dh x leh login..bliau kate pesbuk aku kne lock 24/7..apekah?? tuzkicrazyrabbitemo btol2 la mnguji ksabaran aku..taw la ni bulan pose..xyah la nk test saba aku smpai cmni skali mark zukembeg pon..tuzkicrazyrabbitemoadoiyaiii..bsabalah wahai fauziah..shari je pon..sok ko marathon muvie puas2 la ek..2 pon kalo larat..tuzkicrazyrabbitemook lah kwan2..x larat dh..sok2 je la smbung..2 pon kalo mampu..tuzkicrazyrabbitemo ok..tata kawan2..selamat malam..peace yawww!! tuzkicrazyrabbitemo


Jika ada benci dihati katakanlah padaku.. Relaku terima walau kutukan asalkan AQIDAH terjaga..

No comments:

Post a Comment